niedziela, 27 stycznia 2013

Zimowe inspiracje

Zima trwa. Nic na to nie poradzimy. Nie przepadam za tą częścią roku, no ale cóż. Poza okresem Bożonarodzeniowym, kiedy śnieg za oknem jest niemal jedną z najważniejszych rzeczy to zimno i chłód mógłoby dla mnie występować tylko i wyłącznie w górach. Niestety nie przeskoczę tego... musiałam się przeprosić z moimi Emu, szalikami, rękawiczkami. Chociaż w zimie wygląd często schodzi na drugi plan, a dla mnie liczy się przede wszystkim wygoda i ciepło to są jednak takie dni, gdy chcę wyjść z cienia. Nie chcę wyglądać tak szaro, buro. Wtedy pomysłów szukam na pinterest, blogach i pinspire.
Trafiłam na kilka perełek, które zamierzam Wam przedstawić poniżej. Mam nadzieję, że Was też zainspirują i chociaż przez chwilę pomyślicie, że zima nie jest taka zła i nawet tą porę roku da się pozytywnie wykorzystać.











PS: Zdjęcia pochodzą z macademiangirl, oliviapalermo, pinspire

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do dzielenia się swoimi odczuciami oraz tworzenia barwnych dyskusji.