niedziela, 20 stycznia 2013

Kim jestem?




Kim jestem?

Niespokojną duszą, szukającą swojego miejsca na ziemi.

Czym się zajmuję?

Pracuję na dwa etaty. Pierwszy 40 godzin w tygodniu jako doradca, drugi 24h/dobę jako matka, żona.

Co myślę o sobie?

Optymista mimo częstego braku uśmiechu.
Z natury też ekshibicjonistka uczuciowa.

Dlaczego blog?

Bo to sprawia mi przyjemność, móc dzielić się z Wami swoimi przeżyciami, pasjami, chwilami (mam nadzieję!) tylko dobrymi.

Od kiedy bloguję?

Od roku. Najpierw mogliście mnie zobaczyć na blogu typowo szafiarskim, później bardziej lifestylowym.

O czym będzie ten blog?

Powiecie jeden z wielu takich samych, ale moim zdaniem nie ma dwóch takich samych, tak jak ludzie są inny, tak i ich blogi się różnią.
Znajdziecie lu sztukę przez duże S jak i małe s, podróże i te małe i te duże oraz moda, czyli sztuka, która nas otacza. Tak przeze mnie uwielbiana. Obserwuję jak się rozwija, zmienia, zatacza krąg, a jednak nadal zaskakuje.

Na koniec to czego nie znoszę?

Nienawiści tej w sieci, zwanej hejtingiem. Przykro mi, że my Polacy nie umiemy się wspierać, jednak głęboko wierzę, że to się powoli zmieni.

Cześć jestem Anka i zapraszam Was do oglądania świata moimi oczami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do dzielenia się swoimi odczuciami oraz tworzenia barwnych dyskusji.