wtorek, 5 lutego 2013

Garderoba idealna

Idealny biały salon, idealna garderoba, idealna, idealne... nadużywam słowa idealnie, ale to dlatego, że uważam, iż warto dążyć do idealności. Nic tak nie motywuje jak wyznaczony cel.
Garderoba to miejsce, które jest mocno utożsamiane z kobiecym punktem widzenia i jest tak też w moim przypadku. Marzę o pomieszczeniu wypełnionym ciuchami, butami (mmm moje buty w stylu derby miały by tam swoje miejsce), torebkami i kapeluszami. Lubie to! Nie traktuje ubioru jako priorytetu, ale sprawia mi frajdę posiadanie tych rzeczy, komponowanie ich razem. Nie zwracam uwagi na metki, bo styl to nie posiadane marki miksowane nawzajem.
Ale bez względu na cenę ubrań czy akcesoriów uważam, że powinny one mieć swoje miejsce.

Pamiętacie garderobę Carrie Bradshaw? Mała była, ale i tak każda rzecz miała swoje miejsce. A gdy Mr Big oświadczył się Carrie w przepięknej garderobie, która była dodatkiem do pierścionka czy większość z Was tak jak ja marzyło o takim prezencie?






Wiem, że sama nigdy nie będę mogła się poszczycić taką garderobą, ale marzę chociaż o namiastce takiego miejsca.
To co musi w niej się znaleźć to na pewno lustro, krzesło/pufa i jasne półki, na których rzeczy ładniej się prezentują.
Dla mnie ogromną rolę pełni funkcja estetyczna. Jeśli coś jest ładne od razu chce się to mieć na sobie, jeśli miejsce jest schludne, aż chce się tam przebywać.
Tak już mam, łapię się na zwykłym zauroczeniu rzeczami.









Czyż te zdjęcia nie napędzają nas do działania. Czy nie macie tak, że od razu macie ochotę przemebloważ garderobę lub stworzyć ją w mały kącie pokoju?
Poza funkcją estetyczną zależy mi ja praktycznym wykorzystaniu garderoby, tak aby wszystkie moje rzeczy miały swoje miejsce.
Dla tych (i w tym dla mnie), którzy nie mogą sobie pozwolić na osobne pomieszczenie przeznaczone pod garderobę przygotowałam kilka inspiracji, które można spokojnie wykorzystać w małym pomieszczeniu lub tak jak ja za ścianką działową.





Jednak jak to zrobimy zależy tak na prawdę od nas. I czy to będzie 20 metrowa czy tylko 2 metrowa garderoba, a może zwykła szafa garderobiana ważne, aby nam ona odpowiadała, bo poza ubraniami styl tworzymy samy sobą... uśmiechem, zachowaniem i tym, jak i czy w ogóle stworzymy garderobę.

pozdrawiam
PS. Zdj. pochodzą z e-mieszkanie,likely,domowladni.



13 komentarzy:

  1. te zdjęcia bardzo na mnie działają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda? jest coś w tym, że zdjęcia ładnie wyglądające działają motywująco

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja idealna garderoba wygląda jak ta z 2 zdjęcia. I fakt, mam ochotę zmienić swoją garderobę, ale najpierw musiałabym zmienić mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam stworzyć juz 10 razy swój garderobiany kącik i nie wychodzi za nic w świecie! Mam za dużo rzeczy w mieszkaniu i przez to moje ubranianie są zbyt dobrze przechowywane. Zawsze jak oglądam takie zdjęcia to mnie krew zalewa, że tak nie mam i że nie mogę znaleźć rozwiązania, by tak mieć

    www.confassion.pl - mój butik internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ciągle modyfikuje moją, próbując zmieścić tam jak najwięcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Carrie Bradshaws closet is awesome!
    *Besos*
    http://www.cmichellestyles.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też często coś modyfikuję, podpatruję w katalogach coraz to nowsze rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  8. taka garderoba to marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealna !!! idealna :))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do dzielenia się swoimi odczuciami oraz tworzenia barwnych dyskusji.